Monday, October 10, 2016

Protex , Activex Hangisi Bence...


Merhabalar,

 
 Sıkı bir Protex kullanıcısı idim, fiyatına bakmaksızın bulur alırdım. İlk önce ürüne ait plastik ambalajda bir ucuzlatmaya gittiler, makul buldum … bu rekabet ortamında hem  maliyeti azaltmak hem de son kullanıcıyı etkilemeden grafikleri tersine çevirmek bir cinyus fikirdi… belirli bir süreden sonra sıvı sabunda bir değişiklik fark ettim 1- Ürün çok iyi köpürmüyor 2- Cildimdeki tüm yağları derinlemesine temizlemekten ziyade gözeneklerin içine hapsediyor. Beni çok rahatsız etti, diğer ürünleri de ısrarla denedim (Protexe ait) fakat markaya olan güvenim azaldığı için, aynı segment de yer alan ACTIVEX ürününü denemeye karar verdim. Bu ürün Protex’e göre daha ucuzdu tereddüt etmeme rağmen başka seçeneğim kalmamıştı, ürünün;  kokusunun kalıcı, iyi köpüren ve derinlemesine temizlik yapması çok hoşuma gitmişti. Hem hesaplı, hem de bu iş benim için çözülmüştü derken gelelim bu haftaya;
 
750 ml  Activex Ürünü popüler olan bir mağazadan aldım, fiyatı Protexe göre neredeyse %50 daha ucuz. Bildiğim bir ürün ve açıkçası kaçırmak istemedim. Hata yapmışım, neden mi !
 
        I.            Ürün bencmarkı Protex ile yapılmış

      II.            Sıvı sabun çok iyi köpürmüyor

    III.            Ürüne ait o kalıcı kokusu gitmiş

    IV.            Derinlemesine temizlik yapmıyor

  Protex de yaşadığım aynı sorunları tek tek yaşadım. Ucuzlatmak son kullanıcıyı kaçırır oldu farkındalar mı acaba ? Ben başka bir ürün aramaya başlıyorum, biliyorum ki Activex üreticileri grafiklere baktıklarında geçici çözümün ciroya katkısını görecekler fakat, önümüzdeki süreçte bu karlılığın aşağıya doğru bir grafik çizebileceğini atlamış olabilirler mi ?

Bazı ürünler için  tabuları yıkmak gerekiyor; Ürün çeşitliliğini sağlamak, fiyatları düşürmek , yetmediği gibi artık tehlikeli olabiliyor. Unutmayın sıkı dostlarınız var seksene, yirmiyi atlamayın.

 
 
Saygılarımla,
Levent Kenir

1 comment:

  1. Merhabalar bugün aynı sorunu ben Activex de yaşadım merakımdan firmayı aradım ve sonuç: Mor olan Activex içeriğinde değişikliklere gitmişler bu modeli daha çok hassas cildi olanlar içinmiş. Bakteri öldürmesi değişmemiş ama köpürme diğerlerine göre daha azalmış.

    ReplyDelete