Merhabalar,
Aşağıda yer alan yazım ile ilgili olarak geri bildirim yapıldı ! arayan kişi ürün ile ilgili olarak yetkili değildi. Aramadık dememek için üretilmiş bir faaliyet olduğunu düşündüm, neden mi?
Bu ürünün benim için uygun olmadığı, ürünün pudralı olmadığı için etkisini göstermediğini belirttiler.
1- Ürünü aldığımda tanımında belirtilmemişti. Bu ürün herkese göre değildir.
2- Aldığınız bu ürün pudralı değildir size göre hiç değildir denmemişti.
3- 24 h etkili çarpıcı reklamı beni tercih noktasında etkin kılmıştı.
Sonuç:
Aradığınız için teşekkür ederim, ben test etmeye devam ederken görüyorum ki, hala güzel ülkemde bir telefonla işlerin çözüldüğünü düşünenler var, " Acaba kendilerinin çözüldüklerini gözden mi kaçırıyorlar"
Not: Yazılarımı değer katmak, çözümlere bir nebzede olsa, ürünleri zorlu şartlarda (gerçek) ortamlarında test eden son kullanıcı olarak görüşlerimi bildirmek istiyorum. Hangi firma, hangi ürün... hangisi beni yolda bırakırsa, hangi ürün değer katarsa yazıyorum.
Saygılarımla,
Levent Kenir
Sitenizde yazdım fakat yanıt alamadım, sorum çok zor olmasa gerek. Birde blog sayfamdan size seslenmek istedim, bu arada tüm test edenlere ve firmalara. Ürün piyasaya sunulduğunda odak noktası, konumlanmanın çok doğru tespiti ve destekleyici özelliklerinin doğru ve güvenilir olması gerekmekte olduğunu düşünmekteyim.
Aşağıda yer alan yazım ile ilgili olarak geri bildirim yapıldı ! arayan kişi ürün ile ilgili olarak yetkili değildi. Aramadık dememek için üretilmiş bir faaliyet olduğunu düşündüm, neden mi?
Bu ürünün benim için uygun olmadığı, ürünün pudralı olmadığı için etkisini göstermediğini belirttiler.
1- Ürünü aldığımda tanımında belirtilmemişti. Bu ürün herkese göre değildir.
2- Aldığınız bu ürün pudralı değildir size göre hiç değildir denmemişti.
3- 24 h etkili çarpıcı reklamı beni tercih noktasında etkin kılmıştı.
Sonuç:
Aradığınız için teşekkür ederim, ben test etmeye devam ederken görüyorum ki, hala güzel ülkemde bir telefonla işlerin çözüldüğünü düşünenler var, " Acaba kendilerinin çözüldüklerini gözden mi kaçırıyorlar"
Not: Yazılarımı değer katmak, çözümlere bir nebzede olsa, ürünleri zorlu şartlarda (gerçek) ortamlarında test eden son kullanıcı olarak görüşlerimi bildirmek istiyorum. Hangi firma, hangi ürün... hangisi beni yolda bırakırsa, hangi ürün değer katarsa yazıyorum.
Saygılarımla,
Levent Kenir
Sitenizde yazdım fakat yanıt alamadım, sorum çok zor olmasa gerek. Birde blog sayfamdan size seslenmek istedim, bu arada tüm test edenlere ve firmalara. Ürün piyasaya sunulduğunda odak noktası, konumlanmanın çok doğru tespiti ve destekleyici özelliklerinin doğru ve güvenilir olması gerekmekte olduğunu düşünmekteyim.
Ürününüz piyasada raflarda boy gösterirken etiketinde ve
ürün özelliklerinde belirttiğiniz özelliklerinin doğruluğunu hiç test ettiniz
mi ? Elbette üretim süreçlerinde veya laboratuvar ortamlarında gerçekleştirmişsinizdir,
en an azından bunu yapmanız kaçınılmazdır, eğer test etmiyorsanız, önce
kendinizi sonra müşteriyi kandırırsınız .
NIVEA MEN ürünlerini tercih ediyordum ! Sporla , atletizm ile
uğraşıyorum, arama kurtarmacayım, ofis
ortamında detaylı süreçlerde
çalışmaktayım. Terlemek insanoğlu için ne kadar kaçınılmazsa ortaya çıkan koku
da kimine göre rahatsız edici gelebilmektedir. Bu göreceli ve kademeli bir
kavramdır, kimileri aldırış etmez iken, benim gibileri de, günün yoğunluğu karşısında bir ferah koku
almak ve rahatlamak ister ve süper müşterisi iseniz ! merakla yeni ürünü bekler
ve test etmek istersiniz.
Eğer ürün zorlu koşullar için üretilmiş ise ki rolonlar
öyledir, söylemleriniz çok önemlidir. 24 h etkili ne güzel yazmışsınız renkli
ve büyük puntolarla, hatta okyanus ferahlığı… veya Okyanus ferahlığı üretici
için okyanusta kara bulutları
çöktürmesin.
Test edilen ürün NIVEA MEN FRESH ACTİVE , test koşulu ofis
ortamı, mevsim bahara geçiş, etkisi 3-4 h.
Eve gittiğimde kokudan eser
kalmıyor, etkisini kaybetmiş olduğunu görüyorum. Nerede 24h ? Kim denedi ?
Nerede denedi ? 24 h etkili derken Neyi kast ediyorsunuz? Evet yazmakla
olmuyor, çözüm üretmek gerekiyor. Product ‘ın (üretim) yerini artık Solution’a (çözüm) çevirmeniz gerekiyor. Daha ben bu
ürünü koşarken test etmedim o zaman vay
halime…
Kullanıcılar artık eskisi gibi değil, bir devir bitti. 24
saat değil 12 h etkili yazsanız da
ürününüzün arkasında dimdik durabilmelisiniz, sitenize eğer bir müşteriniz
memnuniyetsizlik belirtmişse dikkate almalı ve Value (değer) yaratmalısınız.
No comments:
Post a Comment