Saturday, March 12, 2016

NIVEA MEN FRESH ACTIVE


Merhabalar,

  Aşağıda yer alan yazım ile ilgili olarak geri bildirim yapıldı ! arayan kişi ürün ile ilgili olarak yetkili değildi. Aramadık dememek için üretilmiş bir faaliyet olduğunu düşündüm, neden mi?
Bu ürünün benim için uygun olmadığı, ürünün pudralı olmadığı için etkisini göstermediğini belirttiler.

1- Ürünü aldığımda tanımında belirtilmemişti.  Bu ürün herkese göre değildir.
2- Aldığınız bu ürün pudralı değildir size göre hiç değildir denmemişti.
3- 24 h etkili çarpıcı reklamı beni tercih noktasında etkin kılmıştı.

Sonuç:
  Aradığınız için teşekkür ederim, ben test etmeye devam ederken görüyorum ki, hala güzel ülkemde bir telefonla işlerin çözüldüğünü düşünenler var, " Acaba kendilerinin çözüldüklerini gözden mi kaçırıyorlar"   

Not: Yazılarımı değer katmak, çözümlere bir nebzede olsa, ürünleri zorlu şartlarda (gerçek) ortamlarında test eden  son kullanıcı olarak görüşlerimi bildirmek istiyorum. Hangi firma, hangi ürün... hangisi beni yolda bırakırsa, hangi ürün değer katarsa yazıyorum.

Saygılarımla,

Levent Kenir



Sitenizde yazdım fakat yanıt alamadım, sorum çok zor olmasa  gerek.  Birde blog sayfamdan size seslenmek istedim, bu arada tüm test edenlere ve firmalara. Ürün piyasaya sunulduğunda odak noktası, konumlanmanın çok doğru tespiti ve destekleyici özelliklerinin doğru ve güvenilir olması gerekmekte olduğunu düşünmekteyim.

  Ürününüz piyasada raflarda boy gösterirken etiketinde ve ürün özelliklerinde belirttiğiniz özelliklerinin doğruluğunu hiç test ettiniz mi ? Elbette üretim süreçlerinde veya laboratuvar ortamlarında gerçekleştirmişsinizdir, en an azından bunu yapmanız kaçınılmazdır, eğer test etmiyorsanız, önce kendinizi sonra müşteriyi kandırırsınız .

 NIVEA MEN ürünlerini tercih ediyordum ! Sporla , atletizm ile uğraşıyorum,  arama kurtarmacayım, ofis ortamında  detaylı süreçlerde çalışmaktayım. Terlemek insanoğlu için ne kadar kaçınılmazsa ortaya çıkan koku da kimine göre rahatsız edici gelebilmektedir. Bu göreceli ve kademeli bir kavramdır, kimileri aldırış etmez iken, benim gibileri de,  günün yoğunluğu karşısında bir ferah koku almak ve rahatlamak ister ve süper müşterisi iseniz ! merakla yeni ürünü bekler ve test etmek istersiniz.

 Eğer ürün zorlu koşullar için üretilmiş ise ki rolonlar öyledir, söylemleriniz çok önemlidir. 24 h etkili ne güzel yazmışsınız renkli ve büyük puntolarla, hatta okyanus ferahlığı… veya Okyanus ferahlığı üretici için  okyanusta kara bulutları çöktürmesin.

 Test edilen ürün NIVEA MEN FRESH ACTİVE , test koşulu ofis ortamı, mevsim bahara geçiş, etkisi 3-4 h.
  Eve gittiğimde kokudan eser kalmıyor, etkisini kaybetmiş olduğunu görüyorum. Nerede 24h ? Kim denedi ? Nerede denedi ? 24 h etkili derken Neyi kast ediyorsunuz? Evet yazmakla olmuyor, çözüm üretmek gerekiyor. Product ‘ın (üretim) yerini artık Solution’a  (çözüm) çevirmeniz gerekiyor. Daha ben bu ürünü  koşarken test etmedim o zaman vay halime…

 Kullanıcılar artık eskisi gibi değil, bir devir bitti. 24 saat değil  12 h etkili yazsanız da ürününüzün arkasında dimdik durabilmelisiniz, sitenize eğer bir müşteriniz memnuniyetsizlik belirtmişse dikkate almalı ve Value (değer) yaratmalısınız.



 

 

 

 

No comments:

Post a Comment