Friday, February 12, 2016

Dardanel TON- Acılı


   Duyusal analiz testlerine de katıldığım için test etmek ve yorumlamaktan keyif alıyorum. Perşembe akşamı küçük kızım acıktığı için  üç bayan yemeğini bensiz yemiş. Dolapta artık bizim için vazgeçilmezimiz Dardanel Balık Konservesi var, üzerinde acılı yazısı dikkatimi çekti. Daha öncede biliyordum fakat merakım katlandı. Gelirken tazede ekmek almıştım evet sırada güzel bir test… Konserve kutu yine çok iyi tasarlanmış fakat bir konu belki faydalı olur yazının sonunda aktaracağım… konserve açacağı kırılmadan çok rahat bir şekilde açılıyor, o hoş koku tazelik ve Ayçiçek yağı kokusunu mis gibi alıyorum, acı biberin kırmızısı yağa rengini vermiş çok güzel,  bakalım alt dan ne gelecek ! İşe tam bu noktada taze ekmek devreye girer ve bir parça ekmeğinizi birazda acılıktan tedirginlikle yağa batırıyorum. Süper ! orta acı çok acı gelmedi fakat bunu şöyle açıklamak gerekir, daha doğru olur sanki; 8 ve 9 Yaşlarındaki kızlarımın yiyebileceği acılıkta değil.  Balık formu tamda kutunun üzerinde yazdığı gibi bütün, rengi pembe koyu bölgeler yok. En alt da ise beklediğim acı biber kıpkırmızı.  Biber çok canlı kalmış, diri bir formu var acısını balıkla harmanlarken kendisinden çokta fazla kayıp olmamış, dalından taze toplanmış ve ertesi günü ben konservenin içinden yiyormuşum gibi. Burada şunu da görebilirdik;  maliyetlerde düşünülerek, önceden toplanmış ve bozulmak üzere olan biber veya acı ibaresi altında tatlı biber. Yazımın sonunda bahsedeceğim demiştim yeri geldi. Konserve üzerinde acı ibaresi yazılı isterdim ki  birde saksı biberinin kıpkırmızı resmi olsun.
İsterim ki birde acı sevenler için  "çok acı olsun" sıkı bir slogan desteği iyi gelir.
 Düşüncelerim ve yorumlarım sadece duyusal sesidir, bu marka üzerinde sevdiğim için yazdım, yazıyorum. Bir konu da geçen hafta çıktı onu da yazmak istiyorum Ketçap ve Mayonez e farklı bir bakış açısı….

No comments:

Post a Comment